Amanda

jag tror det här blir det sista inlägget innan jag åker eftersom vi åker i natt. xp
har precis packat klart. jag fick inte ta den stora resväskan som jag ville så jag har knölat ner alla kläder och skit i den lilla. *suck. men'men nu ska vi ha roligt. har hängt tvätten och diskat nyligen. ja, det är vell allt jag gjort under dagen. snart kommer mamma och hämtar mig och nicke så ska jag åka hem till hannah,sova där och åka tidigt sen är vi i skåne! (lämnar nicke hos amelia,¨ska till gotlan). :D pirrar så mycket! men nu ska vi inte förhasta oss, kanske blir skit tråkigt! okej inte för att jag verkligen inte tror det.
mmm, nu kom nicke upp med glass och jordgubbar med kolasås. smarrigt!!
jaja, nu ska jag äta puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0