Hemma

Nu är jag hemma, men inte så länge till. imorgon åker jag till marholmen med familjen. Olle kanske ska komma dit någon gång under veckan. :)
     Det var JÄTTE roligt på börjedals. jag fick sparkle igen och jag tror hon kände igen mig. vi gick såhär mot henne i hagen och det såg ut som hon tänkte "åh nej inte ett lägerbarn till" typ. men sen när jag sa,- hej tjejen. asså hon typ tittade på mig som om hon tänkte "vafan, är du här?" hahah. jag saknar henne så mycket och alla andra människor. Roligaste dagen var nog den sista (om man inte räknar med att man liksom skulle lämna alla) för då hoppade vi bana,red ut barbacka och sist men inte minst spök runda. det var skit läskit tyckte alla men jag har aldrig sett en så rädd person som Maja. :O hon var helt hysterisk. Asså, brutalt och jag menar det bokstavligen. Hon bah- MAMMA, MAMMA JAG VILL HEM ÖHHÖÖÖ. Asså och jag vart så irriterad så jag- MEN VAFAN GÅ HEM DÅ, GÅ HEM. Maja- MEN INTE SJÄÄÄLV ÖHÖÖ.. Jag- NEJ, MEN STANNA KVAR DÅ! Maja- ähääää. asså, sanna fick slå henne med kudden som hon hade med sig för att lugna henne! Vi stod utanför ett dass som vi precis hade hört en historia om och det var helt svart ute. Helt plötsligt ser Jag ett vitt huvud sticka ut ur dasset och så hörde vi skrik från dasset också. Asså gissa om vi höll på att skita på oss. Då sprang Maja och Sanna skrikande tbx. och först stog jag kvar där skrikande men sen såg jag att dom hade sprungit iväg och jag vill inte stå där själv så jag sprang efter. VI hade ju stått där i 15-20 min och försökt få Maja att gå förbi dasset. Men tillslut fick Hanna (som va i dasset) och josefin (som stod precis bakom husknuten) komma fram för annars skulle det ta för lång tid. Det var skit läskit och jag kan bäretta historien i nästa inlägg. nu måste jag gå ut med mixa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0