Amanda

hej. Igår (midsommar) hade jag tur med vädret. :p trodde det skulle regna hela dagen men det var faktiskt sol!
     det var meningen att vi skulle äta släktlunch hos mormor som vanligt, men när vi väl var där satt mormor och morfar och åt själva. haha (lite pinsamt) åkte senare till hembygdsgården var där med ida+familj. träffa hannah :) och karro,elin,olivia,fanny och hela lindholmen. xp
    ja, sen så vart det firande uppe i finnbärga. har blivit en tradition nu?!
En ÄCKLIG sak som hände där var att vi hittade baby (en kattunge) i kossornas badkar och hon hade drunknat! :'(
Stackars liten. och stackars olivia eftesom det var hennes! :/ men tur att dom andra lever! ^^  
  juste, en cool sak som hände igår när jag var med hannah var att vi köppte lotter och hannah fick sitt tur nummer 7 och jag fick 74. Dom skulle ropa upp siffrorna en halvtimme senare men jag han inte vara kvar där så jag gav min lapp till hannah. en halvtimme senare ringer hannah och berättar att hon har vunnit en platttång! :D (wow, hennes turnummer?)  jag är så glad för hennes skull, fast jag ska få den sen för hon har typ redan 2 stycken.^^ haha, lucky me!!! :D 
 men nu ska jag käka. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0